Zapraszamy do zapoznania się z nami

DZIAŁAMY POUFNIE SZYBKO STARANNIE

22 350 65 44

Jesteśmy serwisem zajmującym się naprawą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Wszyscy nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu komputerów stacjonarnych, laptopów i oprogramowania. Zajmujemy się również odzyskiwaniem danych z dysków twardych oraz pamięci flash noszących znamiona usterek zarówno logicznych jak i fizycznych.

Jeśli Twój sprzęt komputerowy zawodzi, wolno pracuje, nie uruchamia się lub dzieje się z nim coś nietypowego to świetnie trafiłeś. Portfolio producentów których świetnie znamy to między innymi:

  • LENOVO
  • ASUS
  • SONY
  • MSI
  • SAMSUNG
  • FUJITSU
  • ACER
  • DELL
  • APPLE
  • TOSHIBA
  • HP
  • Wiele innych

Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu oraz dopracowanym procedurom jesteśmy w stanie błyskawicznie określić co dzieje się z Twoim sprzętem. Jeżeli zależy ci na profesjonalizmowi oraz szybkiej naprawie zapraszamy do nas. Nasi serwisanci dokonają bezpłatnej wyceny problemu tak abyś mógł zdecydować o ewentualnych dalszych krokach związanych z naprawą.

Poniżej przedstawiamy krótki proces realizacji naprawy dla dostawy osobistej oraz wysyłki kurierem.

Dostawa sprzętu osobiście

  • Nawiązanie kontaktu

    Rozmowa telefoniczna lub mailowa

  • Dostawa sprzętu do serwisu

    Wizyta w naszej siedzibie

    Omówienie problemu, wstępne ustalenie terminów oraz priorytetów.

  • Szczegółowa diagnoza

    Raport o stanie uszkodzeń, przekazanie informacji klientowi

    Uzyskanie szczegółowej wiedzy na temat usterek, kontakt serwisu z klientem w celu doszczegółowienia zakresu naprawy, terminów oraz ceny

  • Naprawa sprzętu

    Usunięcie usterek które zostały zaakceptowane

    Usunięcie wszelkich usterek które zostały zaakceptowane w kosztorysie oraz dogłębne testy po naprawie

  • Przekazanie sprzętu

    Zaproszenie do serwisu po odbiór sprzętu

    Zaproszenie do serwisu w celu odbioru naprawionego sprzętu. Wystawienie pozytywnej opinii serwisowi:)

Dostawa sprzętu kurierem

  • Nawiązanie kontaktu

    Rozmowa telefoniczna lub mailowa

    Zebranie jak największej informacji dotyczących usterki, omówienie sposobu wysyłki sprzętu

    Nawiązanie kontaktu

  • Nadanie paczki

    Nadanie paczki oraz wysyłka kuriera

    Wygenerowanie listu przewozowego, bezpieczne spakowanie sprzętu, przekazanie kurierowi urządzenia

    Nadanie paczki

  • Odbiór sprzętu

    Odbiór sprzętu oraz diagnoza

    Odbiór sprzętu od kuriera, weryfikacja jego fizycznego stanu, przeprowadzenie szczegółowej diagnozy

    Odbiór sprzętu

  • Kontakt z klientem

    Raport o stanie uszkodzeń, przekazanie informacji klientowi

    Kontakt serwisu z klientem w celu doszczegółowienia zakresu naprawy, terminów oraz ceny

    Kontakt z klientem

  • Naprawa sprzętu

    Usunięcie usterek które zostały zaakceptowane

    Usunięcie wszelkich usterek które zostały zaakceptowane w kosztorysie oraz dogłębne testy po naprawie

    Naprawa sprzętu

  • Wysyłka sprzętu

    Pakowanie oraz wysyłka naprawionego sprzętu

    Bezpieczne pakowanie oraz wysyłka już naprawionego urządzenia do klienta na wcześniej ustalony adres.

    Wysyłka sprzętu

  • Odbiór komputera

    Dostawa sprzętu kurierem

    Odbiór komputera od kuriera, weryfikacja przesyłki w obecności kurkiera, wystawienie pozytywnej opinii:)

    Odbiór komputera