Zapraszamy do zapoznania się z nami
DZIAŁAMY POUFNIE SZYBKO STARANNIE
22 350 65 44
Jesteśmy serwisem zajmującym się naprawą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Wszyscy nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu komputerów stacjonarnych, laptopów i oprogramowania. Zajmujemy się również odzyskiwaniem danych z dysków twardych oraz pamięci flash noszących znamiona usterek zarówno logicznych jak i fizycznych.
Jeśli Twój sprzęt komputerowy zawodzi, wolno pracuje, nie uruchamia się lub dzieje się z nim coś nietypowego to świetnie trafiłeś. Portfolio producentów których świetnie znamy to między innymi:
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu oraz dopracowanym procedurom jesteśmy w stanie błyskawicznie określić co dzieje się z Twoim sprzętem. Jeżeli zależy ci na profesjonalizmowi oraz szybkiej naprawie zapraszamy do nas. Nasi serwisanci dokonają bezpłatnej wyceny problemu tak abyś mógł zdecydować o ewentualnych dalszych krokach związanych z naprawą.
Poniżej przedstawiamy krótki proces realizacji naprawy dla dostawy osobistej oraz wysyłki kurierem.
Dostawa sprzętu osobiście
Nawiązanie kontaktu
Rozmowa telefoniczna lub mailowa
Dostawa sprzętu do serwisu
Wizyta w naszej siedzibie
Omówienie problemu, wstępne ustalenie terminów oraz priorytetów.
Szczegółowa diagnoza
Raport o stanie uszkodzeń, przekazanie informacji klientowi
Uzyskanie szczegółowej wiedzy na temat usterek, kontakt serwisu z klientem w celu doszczegółowienia zakresu naprawy, terminów oraz ceny
Naprawa sprzętu
Usunięcie usterek które zostały zaakceptowane
Usunięcie wszelkich usterek które zostały zaakceptowane w kosztorysie oraz dogłębne testy po naprawie
Przekazanie sprzętu
Zaproszenie do serwisu po odbiór sprzętu
Zaproszenie do serwisu w celu odbioru naprawionego sprzętu. Wystawienie pozytywnej opinii serwisowi:)
Dostawa sprzętu kurierem
Nawiązanie kontaktu
Rozmowa telefoniczna lub mailowa
Zebranie jak największej informacji dotyczących usterki, omówienie sposobu wysyłki sprzętu
Nawiązanie kontaktu
Nadanie paczki
Nadanie paczki oraz wysyłka kuriera
Wygenerowanie listu przewozowego, bezpieczne spakowanie sprzętu, przekazanie kurierowi urządzenia
Nadanie paczki
Odbiór sprzętu
Odbiór sprzętu oraz diagnoza
Odbiór sprzętu od kuriera, weryfikacja jego fizycznego stanu, przeprowadzenie szczegółowej diagnozy
Odbiór sprzętu
Kontakt z klientem
Raport o stanie uszkodzeń, przekazanie informacji klientowi
Kontakt serwisu z klientem w celu doszczegółowienia zakresu naprawy, terminów oraz ceny
Kontakt z klientem
Naprawa sprzętu
Usunięcie usterek które zostały zaakceptowane
Usunięcie wszelkich usterek które zostały zaakceptowane w kosztorysie oraz dogłębne testy po naprawie
Naprawa sprzętu
Wysyłka sprzętu
Pakowanie oraz wysyłka naprawionego sprzętu
Bezpieczne pakowanie oraz wysyłka już naprawionego urządzenia do klienta na wcześniej ustalony adres.
Wysyłka sprzętu
Odbiór komputera
Dostawa sprzętu kurierem
Odbiór komputera od kuriera, weryfikacja przesyłki w obecności kurkiera, wystawienie pozytywnej opinii:)
Odbiór komputera